Varijante
- JF-S: tunelska zaklopka s lopaticama sa suprotnim radom
- JF-P: tunelska zaklopka s lopaticama s paralelnim radom
Izvedba
- Pocinčani čelični lim, prirubnički provrti na objema stranama, ležajevi od mjedi, brtve od nehrđajućeg čelika
- A4: lim od nehrđajućeg čelika, prirubnički provrti na objema stranama, brtve od nehrđajućeg čelika
Dijelovi i svojstva
- Električni pogon za otvaranje/zatvaranje ili pogon s povratnom oprugom uključujući krajnje sklopke
- Toplinski izolirano zaštitno oklopno kućište za pogon, izrađeno od pocinčanog čeličnog lima ili lima od nehrđajućeg čelika i podmetača od kaširane kamene vune
- Aerodinamičke lopatice s bočnim brtvama i uzdužnim krajnjim brtvama
Opcijska oprema
- Ugradbeni okvir
- Skretne ploče
- Rešetkasti prijelazi kao mostovi
- Podkonstrukcija
Pribor
- Pogon
- Toplinski izolirano oklopno kućište
- Zaporna naprava s indikatorom položaja
Značajke izvedbe
- TROX tunelske zaklopke tipa JF-S/P-TD u načelu se sastoje od kućišta, pokretnih lopatica i pogonske poluge
- Kućište je izrađeno od četiri profilirana čelična lima u obliku slova C, zavarenih na spojeve
- Od B > 1.000 mm lopatice su podijeljene središnjim okomitim stupom
- H-stranice opremljene su posebnim bočnim brtvama izrađenim od nehrđajućeg čelika
- Lopatice se sastoje od dvoslojnih čeličnih, vijcima međusobno spojenih limova, s uzdužnim krajnjim brtvama lopatice od nehrđajućeg čelika, za suprotni ili paralelni rad
- Daljinsko upravljanje pogonom, što može zahtijevati toplinski izolirano zaštitno oklopno kućište (ovisno o primjeni)
- Oklopno kućište moguće je opremiti skretnim pločama radi smanjenja aerodinamičkog otpora u kanalu za odvođenje dima
Materijali i površine
Konstrukcija od nehrđajućeg čelika:
- KM: (samo s konstrukcijom od nehrđajućeg čelika) Svi otvori, navoji i spojevi čelika postojanog na koroziju tretirani su lakom za zaštitu od korozije i konzervaciju.
- Okvir i lopatice: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 316Ti (1.4571)
- Osovine: nehrđajući čelik, Ø 20 mm, AISI 316Ti (1.4571), površina tretirana "kolsterising" postupkom
- Ležajevi: AISI 316Ti (1.4571)
- Pogonska poluga: AISI 316Ti (1.4571)
- Uzdužne krajnje brtve lopatice: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 316Ti (1.4571)
- Bočne brtve: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 316Ti (1.4571)
- Spojni elementi: A4
Pocinčana izvedba:
- Okvir i lopatice: pocinčani čelični lim, DX51D+Z150-200NAC to EN 10327
- Osovine: nehrđajući čelik, Ø 20 mm, AISI 303 (1.4305)
- Ležajevi: mjed CuZn40Pb2 (CW617N)
- Pogonska poluga: nehrđajući čelik, AISI 304 (1.4301)
- Uzdužne krajnje brtve lopatice: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 301 (1.4310)
- Bočne brtve: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 301 (1.4310)
- Spojni elementi: pocinčani
P1 izvedba završno obrađena praškastim slojem:
- Okvir i lopatice: pocinčani čelični lim, DX51D+Z150-200NAC to EN 10327
- Osovine: nehrđajući čelik, Ø 20 mm, AISI 303 (1.4305)
- Ležajevi: mjed CuZn40Pb2 (CW617N)
- Pogonska poluga: nehrđajući čelik, AISI 304 (1.4301)
- Uzdužne krajnje brtve lopatice: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 316Ti (1.4571)
- Bočne brtve: lim od nehrđajućeg čelika, AISI 316Ti (1.4571)
- Praškasti sloj: RAL (debljina sloja 60 μm)